Алматы қаласы Білім басқармасының
«№90 мамандандырылған мектеп-лицей»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727) 279-09-01
Есепші бөлімі:
+7(727) 233-20-44
eOtinish.kz
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » «Адал азамат. Еңбекқорлық – табыстың кілті» тақырыбында сынып сағаты өткізілді был проведён классный час на тему «Честный гражданин. Трудолюбие – ключ к успеху»
22
сентябрь
2025

«Адал азамат. Еңбекқорлық – табыстың кілті» тақырыбында сынып сағаты өткізілді \ был проведён классный час на тему «Честный гражданин. Трудолюбие – ключ к успеху»

https://www.instagram.com/reel/DO5IWsSiEhl/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==


№90 мамандандырылған мектеп-лицейінде оқушыларға «Адал азамат. Еңбекқорлық – табыстың кілті» тақырыбында сынып сағаты өткізілді

Сынып сағатының негізгі мақсаттары:

  • Оқушыларға адалдық пен еңбекқорлықтың маңызын түсіндіру;

  • Адал еңбектің табысқа жеткізетінін ұғындыру;

  • Еліне, отбасына және қоғамға пайдасын тигізетін адал да еңбекқор азамат болуға тәрбиелеу.

Сынып сағаты барысында оқушыларға адалдық пен еңбекқорлықтың өмірдегі рөлі түсіндіріліп, түрлі мысалдар арқылы адал еңбектің табысқа жеткізетіні көрсетілді. Сонымен қатар, балаларды елге, отбасына және қоғамға қызмет ететін адал азамат болуға баулу мәселесі талқыланды.


В специализированной школе-лицее №90 для учащихся был проведён классный час на тему «Честный гражданин. Трудолюбие – ключ к успеху»

Основные цели классного часа:

  • Объяснить учащимся важность честности и трудолюбия;

  • Показать, что честный труд ведёт к успеху;

  • Воспитать учащихся быть честными и трудолюбивыми гражданами, приносящими пользу своей семье, обществу и стране.

Во время классного часа учащимся объяснили роль честности и трудолюбия в жизни, привели примеры того, как трудолюбие приводит к успеху. Также обсуждались вопросы воспитания детей в духе честности и трудолюбия, ориентированного на благо семьи, общества и страны.

Похожие публикации:

Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.